לאן כדאי לצאת?

שתפו:

יונתן, בן 33, מגבעתיים שואל:

אני רווק כבר שלוש שנים, לאחרונה הצטרפתי ל-JDate ומאז אני יוצא לדייטים על בסיס שבועי. בינתיים עוד לא מצאתי את האחת שלי, אבל אני לא מתייאש ומתכוון להמשיך לצאת. הבעיה היא שאני מרגיש שאם אשב עוד פעם אחת בבית קפה עם בחורה – אני אשתגע! אני חייב קצת גיוון. כשקובעים דייט ראשון, לאן עוד אפשר לצאת?

שלום יונתן,

התסכול שלך מובן, והרשה לי להגיד לך – כל הכבוד על כך שאתה לא מוותר וממשיך לצאת, בסוף תמצא את מבוקשך. אבל יש משפט נהדר שאומר “אם תלך בדרכים בהן תמיד הלכת, תגיע למקומות שאליהם תמיד הגעת”. או במילים אחרות: אם תמשיך באותה שיטה – דייטים בבתי קפה – סביר להניח שתמשיך להגיע לאותן תוצאות לא מוצלחות.

אני מציעה לך להתחיל בשינוי הקטן הבא כדי לשדרג את חיי האהבה שלך: אל תצא לבית קפה בדייט ראשון. רוב האנשים שעברו את גיל 22 חוו בעבר דייט לא מוצלח בבתי קפה. לכן התת מודע שלנו מחבר הרבה פעמים פגישה ראשונה בבית קפה לכישלון רומנטי, לאכזבה ולשעמום. גם אם זה נראה לך נחמד, האווירה בבית קפה עלולה פשוט לחבל לך בדייט.

אז לאן כדאי לצאת?

התשובה תלויה מצד אחד במה שעושה לך שמח, ומצד שני במי היא בת הזוג הפוטנציאלית שלך. נסה עוד בשיחת הטלפון המקדימה לגלות איזה טיפוס היא, וכך לכוון למקום המפגש האידיאלי עבורך ועבורה.

לדוגמה:

♥        טיפוס שמרני: לובי של בית מלון או טיול בעיר העתיקה

♥        טיפוס הומוריסטי: הופעת סטנד אפ

♥        טיפוס תחרותי: סנוקר או באולינג

♥        טיפוס רומנטי: פיקניק ושקיעה בים או קומזיץ לשניים

♥        טיפוס אתלטי: טיול בפארק או רכיבה משותפת על אופניים

♥        טיפוס תרבותי: קונצרט או תערוכה

♥        טיפוס הרפתקני: סאפרי לילה או סיור במערה

אתה יכול להפוך כל דייט להרפתקה מרגשת. צא מהלוקיישן שמתחבר אצלך לכישלון, בחר במקומות ששניכם תהנו בהם ושנותנים לכם סיכוי אמיתי להתאהב.

רק אהבה,

לי

מה היה פה

איך אני יכולה לעזור?​

בשיחה קצרה ללא תשלום, אוכל להבין איפה אתם עומדים ומה אוכל לעשות בשבילכם. אז דברו איתי עוד היום!

אוהבים הפתעות?
מעולה! כי אני אוהבת להפתיע.
בואו לקבל את ההפתעה הראשונה שלכם
בסדרת "הטיפים השווים" בכל מה שנוגע להכרויות, דייטים וזוגיות
תכניסו פרטים ובואו נתחיל...