רק ידידים. לוותר? או להלחם?

שתפו:
רונית 25, הרצליה:
 "יש לי ידיד כבר הרבה זמן אנחנו מכירים קרוב לשלוש שנים. יש בנינו הרבה קירבה וגם חיבוקים ונשיקות אבל הוא לא מוכן לעשות צעד ולקדם את הקשר, אבל אני ממש חושבת שאנחנו מתאימים… מה לדעתך אני צריכה לעשות? "

שלום רונית

זה נשמע מצב לא פשוט 

הסיפור שלך הזכיר לי סיפור אחר

הייתה לי לקוחה שהיה לה ידיד קרוב במשך 10 שנים הם היו מדברים שיחות נפש עמוקות במשך שעות ולפעמים גם מלווים את הדיבורים בהתגפפויות וליטופים.

ה"ידידות" הזאת כביכול היא מה שמנעה ממנה למצוא אהבה אמתית כי תמיד ישבה לה בראש הפנטזיה שיום אחד הוא יתעורר ויבין שהיא האחת בשבילו.

היא בזבזה שליש מחייה!!! (היא עכשיו חגגה שלושים) על משהו מעורפל וחסר עתיד…

אבל היום היא הבינה את אחד העקרונות שלי בנוגע לאהבה – מי שלא רוצה אותך מספיק למרות שהוא יודע שאת מעוניינת הוא לא פוטנציאל לזוגיות אמתית וטובה – לא משנה כמה כיף לכם ביחד.

ברגע שהיא שחררה את הפנטזיה היה ממש קל לעזור לה למצוא גבר אמתי שמחזר אחריה בגלוי, אוהב אותה, מפרגן לה ולשנייה לא נותן לה להמתין בצד ולפקפק בזה שהוא מעוניין או רוצה. 

השבוע היא התקשרה לספר לי כמה היא מאושרת ואיך טוב להם ביחד

עכשיו אני ממש לא בטוחה שזה הסיפור שלך. אני לא יודעת מספיק פרטים עליך ועליו, עקרונית יש דברים שאת יכולה לעשות כדי לגרום לו לחשוק בך ולנסות להכניס אותו למערכת יחסים….

אבל למה לך?

אני מאמינה שגבר שאוהב ומחזר זה גבר שיהיה בן זוג טוב.

מי שלא אוהב אותך מספיק כדי לחזר אחריך ומוכן להסתכן בלאבד אותך לבחור אחר סביר להניח שלא יהיה בן זוג מוצלח וחבל לבזבז עליו זמן בפנטזיות שהמצב ישתנה.

גם אם תעשי כל מיני פעולות כדי לגרום לו לרצות אותך – לטווח הרחוק זה יהיה טעות. הרי הוא מכיר אותך לעומק ויודע מי את ועדין הוא עושה כלום אז זה אומר שכדי להחזיק בו תצטרכי להשתמש במשחקים פסיכולוגים מטופשים.

כן, עקרונית הם עובדים אבל אני מאחלת לך אהבה אמתית של גבר שרוצה אותך כמו שאת ומעריך וחושק בך ולא גבר שתצטרכי להיות מזויפת לאורך כל מערכת היחסים כדי לגרום לו להישאר מעוניין….

 זה אולי מכאיב לשמוע אבל מניסיוני גבר שאוהב אותך באמת הוא אקטיבי ועושה משהו בנידון במיוחד אם יש לו הזדמנויות!

גבר שלא אוהב אותך מספיק נשאר פאסיבי ומשאיר אותך על אש קטנה.

 בקיצור אני ממליצה לך להמשיך הלאה לגבר שיאהב אותך בלי סימני שאלה. 

מאחלת לך המון בהצלחה

רק אהבה

לי

מה היה פה

איך אני יכולה לעזור?​

בשיחה קצרה ללא תשלום, אוכל להבין איפה אתם עומדים ומה אוכל לעשות בשבילכם. אז דברו איתי עוד היום!

אוהבים הפתעות?
מעולה! כי אני אוהבת להפתיע.
בואו לקבל את ההפתעה הראשונה שלכם
בסדרת "הטיפים השווים" בכל מה שנוגע להכרויות, דייטים וזוגיות
תכניסו פרטים ובואו נתחיל...