תסמונת הודיני

שתפו:

אז מה זה תסמונת הודיני?

תסמונת הודיני באה לתאר מצב בו שני אנשים מבוגרים "נוגעים" אחד בשני ואז בלי הסברים פתאום אחד מהם נעלם ולא נודעו עקבותיו.  מדובר בסיטואציה בה למרות שנראה שהנה מצאתם אהבה וקשר רציני – פתאום צד אחד בוחר להעלם.

הודיני היה גדול אומני הבריחה וההעלמות של ימיו. ההופעות שלו היו מפוצצות ואנשים תמיד נדהמו איך למרות שהוא היה קשור בשלשלאות ונראה שלעולם הוא לא יצליח להחלץ הוא תמיד איכשהו מצא את הדרך החוצה. מה שרוב האנשים לא יודעים זה איך הודיני הגדול מצא בסוף  את מותו – מאגרוף בבטן של מעריץ.

מוסר ההשכל? אתה יכול לברוח אבל הסוף לא יהיה נעים. בסופו של דבר גם גדול אומני הבריחה נתפס על ידי מעריץ מאוכזב.

 

היום אני רוצה לכתוב לכל אומני ואומניות ההעלמות למיניהם אילו שמחליטים שהתעלמות והעלומות הם התנהגות לגיטימית. אם יצאתם ליותר מדייט אחד והיה לכם נחמד – צחקתם, התחבקתם והחלפתם נוזלי גוף ומשום מה החלטתם שאתם לא מעוניינים. אל תהיו הודיני – העלמות היא לא פתרון, הכי טוב זה להתקשר ולהודיע באופן אישי. שווה גם לדבר עם הצד השני כי יכול להיות שמה שהפריע לכם בטעות מקורו. לפעמים אנחנו ממהרים להיכנס למיטה ואנחנו ממהרים לפסול חבל שאנחנו לא ממהרים לתת הזדמנות שנייה

אם אין לכם כוח לעימותים – תסמסו – עדיף סמס קצר ומנומס כמו "אני מאחל/ת לך הצלחה בהמשך הדרך" מאשר לסנן, לא ליצור קשר ולהשאיר את הצד השני מבולבל ופגוע. לפגוע באנשים אחרים ולעשות להם עצוב זה לא חלק מהמטרה שלכם – אני מקווה שהמטרה שלכם היא למצוא אהבה.

ואני מאמינה שאהבה מביאה אהבה- ככל שתגרמו לאנשים לחייך ולשמוח ככה גדלים הסיכויים שלכם למצוא זוגיות מאושרת.

רק אהבה

לי

מה היה פה

איך אני יכולה לעזור?​

בשיחה קצרה ללא תשלום, אוכל להבין איפה אתם עומדים ומה אוכל לעשות בשבילכם. אז דברו איתי עוד היום!

אוהבים הפתעות?
מעולה! כי אני אוהבת להפתיע.
בואו לקבל את ההפתעה הראשונה שלכם
בסדרת "הטיפים השווים" בכל מה שנוגע להכרויות, דייטים וזוגיות
תכניסו פרטים ובואו נתחיל...