איפה אפשר להכיר?

שתפו:

רוני,  בן 32 , הרצליה:

"תקשיבי, אני עובד בהייטק, ואין לי זמן, איפה בדיוק את רוצה שאני אכיר? אני קם בשמונה בבוקר, הולך לעבודה, חוזר בשמונה בערב במקרה הטוב, אם יש לי כוח אני גורר את עצמי לחדר כושר, ואז חוזר הביתה גמור. בקושי יש לי זמן לראות חברים ואם אני מצליח לצאת איזה פעם בשבוע, כל הבנות באות בחבורות ואני מפחד להפריע…"

 

עצוב לי להגיד לך רוני אבל אתה לא לבד. היום יש לא מעט גברים ונשים עם סדר יום עמוס שלא יודעים איך להכניס אהבה לחיים שלהם, ואיפה הם יכולים להכיר.

אז אני פה כדי להרגיע אותך הזדמנויות לאהבה נמצאות בכל מקום!

הזדמנויות יושבות לנו לפעמים מתחת לאף אז אני מזמינה אותך להתעורר, לפקוח את העיניים ולהיות מודע לצ'אנסים שהחיים מחלקים לנו כל יום.

אני אוהבת לחלק את ההזדמנויות להיכרות לארבעה סוגים עיקריים הדורשים כל אחד מערכת כישורים שונה:

התחלות יום

הזדמנויות להכיר שמבוססות על יכולת הדיבור שלנו. אילו מפגשים שמתרחשים בדרך כלל בשעות היום – בעבודה, באוניברסיטה, בבית הקפה, בסופרמרקט, במכבסה, שמוצאים את הכלב לטיול, בקניון, במעלית, בתור לקופת חולים, במספרה, בפיצוציה, בתור לכספומט וכו'…

בסיטואציות כאלו נדרש מאיתנו להתחיל לדבר עם מי שמעניין אותנו ולהוביל את השיחה למקום שיש לה המשכיות (להחליף מספרי טלפון, לקבוע פגישה, להשיג את הפייסבוק וכו'). בסדנאות ובייעוץ האישי אני מלמדת גם איך כדאי לגשת ומה כדי לומר כדי ליצר שיחה ולא לתת להזדמנות לחלוף…

התחלות לילה

כאן מדובר בסוג היכרות שמבוסס על שפת הגוף, הבעות פנים ויצירת רושם ראשוני מנצח. ההזדמנויות האלו מתרחשות בדרך כלל במועדון, פאב או מסיבה רועשים, גם אם אתם אנשי שיחה מעולים שיכולים להקסים כל אחד, שמה זה לא המקום. קשה להיות מקסימים שצריך לצרוח משפטים אחד באוזן של השני כדי להתגבר על הרעש.לכן היכולת שלכם לשדר מסרים עם הבעות הפנים ושפת הגוף שלכם היא חיונית. יש אנשים שמשדרים באופן טבעי ביטחון עצמי, סקסיות ויכולים למגנט בקלות אנשים אליהם בעזרת מבטים, חיוך ועמידה נכונה. אבל גם אם לא נולדתם ככה, שפת גוף, כמו כל שפה אחרת, היא משהו שאפשר ללמוד כדי לשדר את מה שאתם רוצים לשדר.

התחלות באינטרנט

זה סוג ההתחלות היותר מוכר. אני מדברת כמובן על רשתות חברתיות כמו פייסבוק, על אתרי היכרויות, צ'אטים, פורומים ושאר ירקות. יתרון גדול של היכרויות דרך האינטרנט הוא הנגישות שלו, אפשר להכיר גם כיושבים בבית לבושים בפיג'מה, או אפילו באמצע יום עבודה כשהבוס לא מסתכל. הכישורים הדרושים להצלחה באינטרנט הם כישורי כתיבה ותמונה טובה. כן, גם האישה הכי לא פוטוגנית, וגם המתמטיקאי שמפחד ממילים יכולים ללמוד איך להצליח באינטרנט.

התחלות יזמות

דרך להרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם המשתמשת בשיטות שמאפיינות יזמות עסקית, כמו שיווק, מיתוג אישי ומכירות במטרה ליזום וליצור מעגלים שונים שיעזרו לכם להכיר בני זוג פוטנציאלים.

למשל שיווק עצמי –  לבקש מחברים, מכרים וקרובי משפחה להכיר לכם.

בת'כלס כל אחד מכיר מישהו שאיננו בזוגיות לא משנה א מדובר ברווק/ה, גרוש/ה או אלמן/ה ואני בטוחה שאם תזרו אומץ לבקש הם ישמחו לעזור לכם.

הכישור שנדרש לכך הוא היכולת לגייס ולשכנע את האנשים הקרובים שלכם לעזור לכם וכמובן לא להתבייש בזה שאתם מחפשים אהבה.

למזלנו אנחנו חיים במדינת ישראל שבה האמונה הכי נפוצה הוא ששלושה שידוכים מובילים לגן עדן. אז תנו לחברים לכם הזדמנות לפגוש מלאכים בעתיד….

לסיכום אני רוצה להזמין אותך לנסות השבוע להשתמש בלפחות ששיטת היכרות אחת.

או שתבקש מחברה לעבודה שתכיר לך מישהי,

או שתתחיל לדבר עם הבחורה החמודה הזאת במעלית,

או שתחייך ותעשה עיניים לחמודה שיושבת ממולך בבר

או שתשב על הפייסבוק ובמקום לעדכן את הסטאטוס שלך ב"מצ'עמם לי" הירשם לקבוצה של רווקים ורווקות ותתחיל לדבר עם מישהו חדש…

 

מחזיקה לך אצבעות ומזכירה לך שאני כאן לענות על כל שאלה

רק אהבה

♥♥

לי

 

[contact-form 1 "טופס צור קשר 1"]

מה היה פה

איך אני יכולה לעזור?​

בשיחה קצרה ללא תשלום, אוכל להבין איפה אתם עומדים ומה אוכל לעשות בשבילכם. אז דברו איתי עוד היום!

אוהבים הפתעות?
מעולה! כי אני אוהבת להפתיע.
בואו לקבל את ההפתעה הראשונה שלכם
בסדרת "הטיפים השווים" בכל מה שנוגע להכרויות, דייטים וזוגיות
תכניסו פרטים ובואו נתחיל...