למצוא זוגיות בפייסבוק

שתפו:

אם אתם רווקים כבר תקופה בוודאי שמעתם או לפחות נרשמתם לפחות לאתר הכרויות אחד.

לכאורה היתרונות של אתרי ההיכרויות הם מרובים:

מרוכזים שם רק רווקים ורווקות (אם מתעלמים ממתחזים למיניהם)

מדובר בעניין נוח – גם אם אתם עייפים אחרי יום עבודה מתיש, אפשר להתרגע בבית, מול המחשב בטרנינג המרופט שלכם ובתסרוקת קיפי בן קיפוד ולבדוק מי מחכה לכם באתר.

אתם לא מוגבלים  בזמן – האתר פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים.

שירותי ההיכרויות באינטרנט נותנים לכם הזדמנות להתחבר לקבוצות חדשות של בני זוג פוטנציאלים מחוץ לחוג החברתי הרגיל שלכם

באתרי היכרויות יש על פי רוב מגבלה על מספר התמונות כך אם אתם שנונים ניתן להשתמש במילה הכתובה כדי להעמיק את ההכרות ולהתחבר למישהו ברובד העמוק (מחשבות ורגשות) ולא רק ברמה החיצונית

באתרי היכרויות אתם יכולים ואפילו מחויבים לשמור על האנונימיות שלכם. הצד השני לא יודע את השם האמיתי שלכם, מי אתם ומאיפה אתם וזוהי הבחירה שלכם מה לגלות ולמי.   אוקי, אתם שואלים, אז אם אתרי ההיכרויות הם דבר כל כך נפלא למה הפייסבוק הוא החבר הכי טוב שלנו ואיך בעצם הוא הפך לאתר ההכרויות הגדול והמצליח בעולם?

פייסבוק בניגוד לאתרי הכרויות הוא בחינם.

כמעט לכולם בשכבת הגיל שלכם יש פייסבוק!

הרבה יותר קל להשיג ממישהו או מישהי חדשים שזה עתה פגשתם את כתובת הפייסבוק שלהם מאשר מספר טלפון.

על פי רוב השמות בפייסבוק אמיתיים

לרוב האנשים בפייסבוק יש הרבה יותר מארבע תמונות כך שאתם יכולים לדעת האם בני הזוג הפוטנציאלים מוצאים חן בעינכם על אמת ולא כי הם שמו במקרה תמונות מחמיאות במיוחד שלהם, יש גם תמונות שלהם עם חברים, בטיול, בחו"ל כשהם עוסקים בתחביב, או אפילו תמונות ממקום העבודה  כך שקל יותר ללמוד על האישיות שלהם ועל חיי היום יום שלהם, פעמים רבות אנשים גם מתויגים על ידי החברים שלהם ככה שיש הזדמנות לראות תמונות שלהם בהם הם נראים גם לא משהו (או אפילו באמצע פיהוק כמו שצילמו אותי פעם)

חוסר האנונימיות בפייסבוק ממשיך בדרך כלל גם בפירוט של יום הולדת, היכן בני הזוג הפוטנציאלים עובדים, איפה הם למדו מהתיכון ועד האוניברסיטה, לאילו קבוצות הם משתייכים מה תחומי העניין שלהם וכו'

יתרון נוסף הוא הגדלת הסיכויים שלכם למצוא גם כאשר אתם לא עוסקים בחיפוש אקטיבי-   אם תגיבו על תמונות או סרטים או כל דבר אחר אצל החברים שלכם, כל החברים שלהם יראו את זה, ומי יודע אולי מי מהחברים והחברות של החברים שלכם יתרגש ממה שכתבתם ויפנה אליכם ויסתבר שמדובר באהבת חייכם.ש

בגלל שפייסבוק לא אתר הכרויות ההיכרות נעשית באווירה ידידותית ולא מזויפת. לא צריך לחשוב ולהמציא שורות מזויפות ולא אותנטיות כמו  "על עצמי" –  או "מי הבחור/ה האידיאלי/ת שלי".

יש הרבה הזדמנויות למפגשים מחוץ לפייסבוק –אם יש מישהו או מישהי שמצאו חן בעינכם אתם יכולים לראות לאיזה מסיבה היא הולכת ובדיסקרטיות להצטרף למסיבה ולפגוש אותם שם.

כדי ללמוד איפה אפשר למצוא זוגיות בפייסבוק הכנתי לכם סרטון קצר

בקיצור למה אתם עדין כאן? רוצו לפייסבוק, יש מצב שאהבת חייכם מחכה לכם שם!

מה היה פה

איך אני יכולה לעזור?​

בשיחה קצרה ללא תשלום, אוכל להבין איפה אתם עומדים ומה אוכל לעשות בשבילכם. אז דברו איתי עוד היום!

אוהבים הפתעות?
מעולה! כי אני אוהבת להפתיע.
בואו לקבל את ההפתעה הראשונה שלכם
בסדרת "הטיפים השווים" בכל מה שנוגע להכרויות, דייטים וזוגיות
תכניסו פרטים ובואו נתחיל...